תיאטרון בית ליסין

תיאטרון בית ליסין

תיאטרון בית ליסין התחיל בעצם את דרכו הראשונה בשנת 1980  באולם קטן בתל אביב, בסמוך לרחוב ליסין ומשם קיבל את שמו.

תיאטרון בית ליסין מציג את הצגותיו בשלושה אולמות בתל אביב ובנוסף ניתן לראות את ההצגות שלו בתיאטרונים שונים בארץ. הצגות התיאטרון מקוריות בחלקן ונותנות מקום ליצירה הישראלית ובחלקן נחשפים הצופים למחזות מכל רחבי העולם..

ההצגות של תיאטרון בית ליסין זמינות לקהל בכל רחבי ארץ. היום תיאטרון זה קיים בתל אביב ברחוב דיזינגוף, אך ואנחנו רואים את כל הצגותיו בשאר התיאטרונים בארץ. מי שמנוי יוכל יוכל  ליהנות מהיצירות כחלק מהמנוי  ולהפוך את זה לחווית צפייה מהנה ומקסימה והצגה מושקעת. מחלקת המנויים של תיאטרון בית ליסין שמחה לעזור ולהתאים לכם את המנוי המתאים לכם ביותר. כמו כן  התיאטרון מציע עם מנויים לקבוצות ומוסדות שונים בכדי לאפשר לכל אחד ואחת ליהנות מחוויית תיאטרון תרבותית.

פסטיבל פותחים במה של תיאטרון בית ליסין

כמו בכל שנה  מקפיד  תיאטרון בית ליסין לחשוף את הקהל הישראלי לתרבות המחזות הישראלים ומקיים פסטיבל.. הפסטיבל הוא בעצם אחד מן האירועים החשובים ביותר בתחום התיאטרון הישראלי והוא מזמין מחזאים שרק מתחילים את דרכם לבוא ולהציג את יצירותיהם..מטרתו של התיאטרון היא לא רק להציג מחזות שהצליחו ברחבי העולם, אלא גם לפתח את היצירה הישראלית המקומית ומאז הקמת תיאטרון בית ליסין ועד היום העלו הרבה מחזות אשר נכתבו על ידי יוצרים מקומיים ליד מחוזות חשובים ומרתקים מהעולם כולו.

המטרה של תיאטרון בית ליסין היא בעצם להעניק במה ליוצרים חדשים וזאת לצד יוצרים ותיקים. לתת במה ליצירה שהיא מקורית ישראלית לצד יצירות קלסיות המגיעות מרחבי העולם. ההצגות מוצגות באולמות התיאטרון שקיים בתל אביב ובאותו זמן הם מוצגות גם באולמות שונים שקימים בארץ..אפשר לומר כי התיאטרון עושה כל מה שאפשר כדי  להעביר את החוויה התרבותית בכל תחומיה לכל רחבי העולם.

באתר האינטרנט של תיאטרון בית ליסין אפשר לראות איזה הצגות יהיו מוצגות במתחם התיאטרון עצמו ואלו הצגות מופיעות ברחבי הארץ. כמו כן, אפשר להשיג מנוי קבוע שיהיה או להיפך כניסה בודדת וזאת בהתאם לרצונכם האישי.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *