תיקים במבצע | תיק נסיעות | תיקי ערב | אקססוריז – תיקים

תיקים

אחד הדברים האהובים עלי כשאני מסתובבת בקניון או בית כל בו גדול, הוא להכנס לחנויות התיקים. ואם תתעקשו אני אגלה לכם מדוע…

האופנה משתנה , פריטי הלבוש משתנים, איכות כזו או אחרת, בדים מסוגים שונים, סגנונות לבוש וצבעים אחרים בכל עונה, מתחלפים זה בזה, דוגמאות פרחוניות, גאומטריות, מנוקדות מתחלפות זו בזו וכך גם באקססוריז. תיקים למשל הם פריט אופנתי לכל דבר.

כשאני נכנסת לחנות תיקים, אני תמיד מתפעלת מהמבחר הגדול של התיקים.  דבר ראשון, יש מטרות שונות לתיקים שונים. יש תיקים גדולים לנסיעות כאלו שצריכים להיות רחבים ועמוקים ולהכיל בגדים רבים, חפצים שונים ועוד. יש תיקים גדולים רכים ויש תיקים גדולים קשים ואפילו טרולי על גלגלים.

מלבד תיקי נסיעות יש מטרות נוספות לתיקים, יש תיקים בגודל בינוני לשימוש יומיומי לעבודה או ללימודים, תיקים שניתן לשאת על גופנו בקלות אך עדיין מיועדים לנשיאה של חפצים רבים אם זה ללימודים כמו ספרים ומחברות ואם זה לעבודה.  יש תיקים בינונים שנישאים על גב ויש תיקים בגודל בינוני שנישאים על הכתף בצורה זו או אחרת. סוג נוסף של תיקים הם תיקים קטנים שהם לרב תיקים לערב, כאלו שאנו יכולים לקחת אתנו כיוצאים לבלות לשעה קלה, וצריכים לקחת אתנו רק ארנק או טלפון. יש תיקים של אמהות שאלו הם תיקים שמכילים את כל הציוד הנדרש לתינוק, בגדי החלפה וטיטולים, בקבוקים וכל מה שנדרש והכל בתוך תאים מיוחדים ויעודיים במיוחד לחפצים של התינוק והאם הטרייה.

כמובן שמלבד מטרת התיק יש גם בכל סקטור אפשרויות מגוונות של סגנונות תיקים ממש כמו בבגדים. האופנה חולשת גם על התיקים והיא משפיעה על החומרים מהם עשויים הציקים, על הצבעים השולטים בתיקים השונים, על הקווים המעצבים את התיקים ועל הדפסים או קישוטים אחרים.

כשאני נכנסת לחנות תיקים, אני לא צריכה למדוד, אין מידה ואין מגבלה של איך הבגד יושב לי על הגוף, האם הוא מתאים, גדול או קטן, מחמיא לי או לא. התיק הוא אוניברסלי, מתאים לכל גוף, לכל מידה, ואין צורך למדוד, רק לבחור ולעתים להניח על הכתף כדי לקבל את התחושה האמיתית ולרכוש.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *