תרבות ואמנות | כרטיס כניסה למוזיאון | מחיר כרטיס – מוזיאון

תרבות ואמנות | כרטיס כניסה למוזיאון | מחיר כרטיס – מוזיאון

ביקור במוזיאון הוא אחד מהחוויות התרבותיות החביבות על אנשים בארץ ובעולם.

בכל מקום חדש כשבאים תיירים לארץ זרה או לעיר לא מוכרת , אחד מהסיורים המועדפים עליהם יהיה במוזיאו. דרך ביקור במוזיאון ניתן ללמוד רבות על המקום. לרב מוזיאונים מציגים היסטוריה של המקום או אמנות מקומית.

סיור במוזיאון טומן בחובו קסם גדול. המסדרונות השלווים והשקט הם חלק בלתי נפרד מכל מוזיאון בכל מקום בעולם. הסיור במוזיאון נעשה בשקט, המעבר בין המסדרונות והאולמות יוצר חוויה שונה של סקרנות ומחשבה מה מצפה לנו מעבר לקיר. הידע והלימוד שמעניק לנו המוזיאון הוא ידע שנרכש בצורה עצמאית, כל אחד בקצב שלו ובמסלול שלו יכול להסתובב ולמצוא לעצמו את הדרך שלו בתוך ניבחי המוזיאון. להחליט כמה זמן להתעכב בכל אולם תצוגה ועל מה לשים את הדגש, היכן לעצור, להסתכל לקרוא ולחקור ומתי להמשיך הלאה.

הלמידה האישית הזו במוזיאון חביבה על אנשים רבים ואינה תלויה בדבר, הלמידה והחקירה הזו נעשית בשקט וברוגע.

מוזיאונים רבים ברחבי העולם מדורגים כאתרחים הפופולרים ביותר בעולם והמתויירים ביותר, כמו הלובר בפריז למשל שאין תייר שיגיע לפריז ולא יבקר במוזיאון הצרפתי המפורסם ביותר. מוזיאון הוא מונומנט תרבותי מקומי וסביב תרבות המוזיאונים הקלאסית התפתחה גם תרבות מוזיאונים מקומית. מוזיאון לילדים שמציע חקר ולימוד לגילאים שונים כגון מוזיאון מדע או היסטוריה לילדים. מוזיאון שבא לספר את הסיפור בגובה העיניים כשהוא מ ותאם לילדים והם יכולים כמו המבוגרים לחחות את הסיור במוזיאון וללמוד באופן עצמאי.

הלמידה במוזיאון נעשית בדרך ויזואלית ונחרטת עמוק בתודעת המסייר במוזיאון דרך החוויה הפיזית במוזיאון קל להבין , להסתקרן וללמוד.

תרבות ואמנות מסקרנת ומעניינת אנשים רבים ממקומות שונים בעולם ומתרבויות שונות, שכן דרך התרבות והאמנות ניתן ללמוד הרבה על נפש האדם, על ההיסטוריה ועל תרבויות שונות, על אנשים.

גדולי האומנים בכל תרבות מקומית מציגים את עבודותיהם במוזיאון, וההצגה במוזיאון היא בעצם מהווה חותמת של תו איכות על האמנות שלהם, כאשר היא מוצגת במוזאון הדבר מהווה הכרה מלאה של המימסד באמנות של אותו אומן.

 

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *