החודש המומלץ להזמנת מלון באילת

חודשי הקיץ החמים, וחודשי החגים והחופשים הרבים, סוחפים עמם ישראלים רבים לצאת לחופשה חלומית, ולהתנתקות מהשגרה. אחת הערים הפופולריות ביותר לנופש שכזה היא כמובן העיר אילת.

כל אחד מדמיין את החופשה שלו בצורה אחרת: ישנם כאלה אשר רואים עצמם שוכבים על שפת הים או הבריכה בטן-גב כל היום ומתפנקים במלון, חלקם רואים עצמם מבלים בשלל אטרקציות אקסטרימיות, וחלקם רואים עצמם מטיילים בשטח ומתחברים לטבע. איך שלא תסתכלו על זה, כל חופשה שכזאת מצריכה מקום לינה, והעיר אילת, איך לומר – מתחמה בדיוק בכך.

באילת תוכלו למצוא שלל מלונות מכל הסוגים ומכל המינים, מכל הכוכבים ומכל הדרגים, אשר ישמחו לארח אתכם בכיף ובשמחה, ולהעניק לכם את החופשה המושלמת עליה חלמתם. עם זאת, בכל הנוגע להזמנת מלון באילת, ישנם מספר כללים שחשוב מאוד להכיר, על מנת להפוך את החופשה שלכם בנוסף למושלמת, גם למשתלמת כלכלית.

אין זהו סוד כי בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה חדה במחירי המלונות השונים באילת.

הזמנת מלון באילת כיום גוררת עמה הוצאה של סכום לא מבוטל, בין אם מדובר במחיר לזוג או מחיר למשפחה. מה גם, שחוץ מהמלון בו אנו ישנים, ישנן הוצאות רבות נוספות נלוות כמו מסעדות, בילויים, אטרקציות וכמובן קניות. כך שאיך לא נתסכל על כך – חופשה באילת בהחלט יכולה לגבות מאיתנו מחיר יקר.

אם כן, מה עלינו לעשות כדי להוזיל לעצמנו עלויות, מבלי הצורך לוותר ולבטל את החופשה? הדבר העיקרי הוא, לדעת מתי לבצע הזמנת מלון באילת. תחילה, חשוב להכיר את עונות השיא של חופשה באילת: מדובר על חודשים יולי-אוגוסט, חודשי הקיץ החמים, בהם הילדים נמצאים בחופשה מבתי הספר, ואילו ההורים מחפשים להם תעסוקה. כך, שאם תגיעו לאילת בחודשים אלה, אל תופתעו אם תראו את העיר מוצפת בתיירים ישראלים. במידה ואתם מתעקשים בכל זאת לנסוע לחופשה באילת בחודשים אלה, דעו כי החודש המומלץ מבניהם הוא דווקא חודש יולי, ואת הזמנת מלון באילת מומלץ לבצע בתחילתו. זאת כיוון שבחודש זה ישנם ילדים רבים שעדיין נמצאים בקייטנות, ומדובר ממש בתחילתה של עונת השיא.

מעבר לכך, דעו כי תוכלו לבצע הזמנת מלון באילת גם בשבוע האחרון של חודש אוגוסט, ולהנות ממחירים אטרקטיביים יותר. זאת כיוון שבשבוע זה מסתיים לו החופש הגדול, והמשפחות עם הילדים ממהרות לחזור הביתה להתארגן לשנת הלימודים החדשה.

כאשר מדובר בתקופות שנקראות "אוף-סיזן" (כלומר, לא בעונה), מדובר על החודשים הקרים יותר. עם זאת, אל תשכחו כי העיר אילת מציעה מזג אוויר נעים ושמשי כמעט במשך כל ימות השנה, כך שגם חופשה בחודשי החורף נחשבת כאופציה טובה. החודש שלאחר חגי תרשי (לרוב יוצא על חודש אוקטובר) נחשב לחודש מומלץ גם כן להזמנת מלון באילת. בתקופה זאת, כל המבקרים בעיר נעלמים לאחר החגים, וממהרים לחזור לשגרת יומם הסדירה. נכון, אמנם לא מדובר בימי חופש וחג, אך אם תוכלו לקחת חופש בתקופה זו, תוכלו להיווכח כמה כיף להדרים לאילת בחודש זה. מדובר על מזג אוויר נעים ולא חם מידי, ובנוסף לכך, על מספר מבקרים מועט יחסית, מה שיכול להעניק לכם את השקט והשלווה להם ציפיתם כל כך.

 

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *