לטיול יצאנו: מוצרים שלא כדאי לפספס

ציוד לטרקים, ציוד מטיילים צעירים ומבוגרים, וכל מה שהופך את הטיול הבא להרבה יותר נעים, נוח ומהנה. סימנו כמה מהפריטים הנבחרים עלינו באתר דקטלון, ואנחנו כאן כדי לשתף אתכם בתוצאות

זה שאתם יוצאים לטיול בתנאי שטח, לא אומר שאי אפשר לשדרג אותו. להיפך, טיולים כאלה הם בדיוק הרגע להוציא מהתיק את הפריט האחרון שקניתם – כדי לשפר את החוויה של כולם. באתר של דקטלון, רשת ציוד מטיילים וספורט שוודאי כבר יצא לכם להכיר, מצאנו כמה פריטים שאנחנו לגמרי הולכים לאמץ. ואם אתם מכינים רשימת קניות ומחפשים ציוד לטרקים או לכל טיול מחוץ לבית, ייתכן שתרצו להתחדש בכמה מהם:

לטיול יצאנו!

  1. שני סוגי מכנסיים בזוג אחד – דקטלון מתמחים בביגוד טיולים חכם ונוח לשימוש, בעלות ידידותית. אנחנו אהבנו במיוחד מכנסי טיולים ארוכים בעלי רוכסנים באזור הברכיים, שמאפשרים להפוך אותם למכנסיים קצרים בשניות. פתרון מעולה למי שמתכננים מסלולי הליכה במים.
  2. מקל הליכה מתכוונן – אחד מאותם פריטי ציוד לטרקים שאי אפשר לוותר עליהם. מקל מתקפל, קל לנשיאה וניתן להתאמה פשוטה.
  3. סלי בוץ למוטות הליכה – תוספות קטנות, חכמות ונוחות, שיאפשרו לכם לצעוד בנוחות בעזרת מוטות ההליכה שלכם, גם בתנאי שטח מורכבים.
  4. משרוקית רב תכליתית ומצפן – ציוד מטיילים חכם הוא כזה שמאפשר להרוויח פעמיים מאותו מוצר. זהו פריט מעולה ונחוץ לטיולים, שנוח לחבר אל תיק הגב.
  5. משקפי טיולים לכל המשפחה – תוכלו למצוא באתר של דקטלון מבחר עצום של משקפי שמש, לכל גיל. אלה משקפיים קלים במיוחד, שמעניקים הגנה איכותית מקרני השמש וכוללים עדשות פוליקרבונט שעמידות לזעזועים.
  6. תיק מטיילים – התיק הוא אחד מהפריטים המשמעותיים ביותר לכל מי שרוכש ציוד טיולים. הוא צריך לשמש אתכם ברמה היומיומית, להיות קל לנשיאה, לכלול מספר תאים ולהיות עמיד בתנאים מאתגרים. התיקים של דקטלון עושים את כל זה, וכוללים גם תכונות חשובות נוספות כמו למשל גב בעל מוטות אלומיניום אשר עוזרים להפחית את העומס על הגב ובמקביל גם מאפשרים לעור שבאזור הגב להתאוורר. 

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *