מצב הבטחוני לא יציב בירושלים? הנה 6 סיבות כן ללכת למלון בירושלים

יציאה לחופשה הינה ללא ספק אחת הפעולות האטרקטיביות בקרב הישראלים, ואף בקרב אנשי העולם כולו.

כולנו אוהבים לעשות סטופ אחד גדול על שגרת החיים שלנו, לארוז מזוודה, ולנסוע למקום רחוק ממקום מגורינו, למספר ימים של חופש, כיף, הנאה, וצבירת חוויות חדשות.

במידה והחלטתם ללכת על חופשה מקומית כאן בארצנו הקטנטונת, אמנם המגוון מצומצם יחסית לשאר העולם, אך כמו שאומרים – זאת לא הכמות אלא האיכות. אם כבר נמאס לכם מאילת, תל אביב לא מרגשת אתכם, ויש לכם משפחה בחיפה, כנראה שהיעד האולטימטיבי עבורכם הוא ירושלים הבירה.

העיר ירושלים מהווה כמוקד עלייה לרגל תיירותי במיוחד, הן עבור תיירים ישראלים והן עבור תיירים מכל העולם, ומכל הדתות. לא רבים מודעים לקסם שלה, וגם אלה שכן, לא מרבים לבקר בה. נכון, מדובר בחופשה מסוג אחר, שלא כוללת בטן גב ורביצה על החוף, אבל כנראה שהגיע הזמן לשבור מוסכמות ולנסוע לחופשה שנחשבת פחות "בנאלית".

אם כן, קבלו 6 סיבות לצאת לחופה במלון בירושלים:

  1. קרבה – חופשה במלון בירושלים היא הרבה יותר קלילה מחופשה בכל יעד אחר. הרי תחשבו על זה – לא משנה איפה אתם גרים בארץ, המרחק ממקום מגוריכם לעיר ירושלים אינו גדול כל כך. כך שתוכלו אפילו להיות ספונטניים ולצאת לחופשה קצרצרה, בה תוכלו להתארח במלון בירושלים אשר יענה על כל הצרכים שלכם, ויתרום רבות לאווירת החופשה.

    אווירה ירושלמית בשוק מחנה יהודה

  2. פסטורליות – העיר ירושלים מתגאה בנופים פסטורלים וירוקים, בשרשראות הרים בעל אוויר צלול ונעים, ובעיקר – נוף מקסים העושה טוב לעיניים שלנו, וכן לנשמה. למי שקצת נמאס מהנוף העירוני, ומעוניין לגוון, לינה במלון בירושלים המשקיף על כל הנוף הקסום שהעיר מציעה הוא פתרון אולטימטיבי.
  3. מחיר – בשונה מהמחירים המוגזמים שתוציאו על מלון בתל אביב או על מלון באילת, לילה במלון בירושלים יהיה הרבה יותר סביר עבורכם מבחינת מחיר. מעבר לכך, שתוכלו למצוא מגוון רחב במיוחד של סוגי מלונות בירושלים, החל מאכסניית נוער ועד מלון פאר חמישה כוכבים. כך גם תוכלו להתאים את המלון לתקציב שלכם.
  4. אותנטיות – איפה עוד תמצאו עיר כה מיוחדת ואותנטית? שילוב של ישן חדש, של מודרני ועתיק. ירושלים מתהדרת בסמטאות קטנות ועתיקות, בנייה בסגנון אבן ירושלמית, ובכלל – באווירה ביתית מעורבת. חופשה במלונות בירושלים של כמה ימים, למעשה תכניס אתכם לאווירה הכה מיוחדת של העיר הזאת. של האנשים, הצבעים, הריחות, התרבויות ומה לא. הרי אין כמו לישון במלון בוטיק בן מאה שנה, לא כך?
  5. אטרקציות – בעיר ירושלים ישנן אטרקציות שגם אותן לא תוכלו למצוא באף מקום אחר בארץ. בין אם מדובר בסיורים במקומות קדושים, היסטוריים, עכשוויים, או אטרקציות ומוזאונים מעשירים לילדים ולכל המשפחה כולה.  
  6. קולינריה – אם חשבתם שתל אביב היא בירת הקולינריה של ישראל, תחשבו שוב. ירושלים נחשבת לאחת הערים היותר קולניריות בישראל. החל משוק מחנה יהודה הססגוני, אשר בשעות היום מתפקד כשוק ובלילה מתפקד כמוקד בילוי אולטימטיבי, ועד למסעדות יוקרה ייחודיות המעניקות אוכל ירושלמי אסלי, וכמובן אוכל שכולם אוהבים.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *