מתנות לגבר שזקוק לזמן חופשי

כולנו מכירות לפחות מישהו אחד שמזמן לא יצא לחופש. זה שעסוק מדי בעבודה, שלא מאט אפילו לדקה ושלא זוכר מתי לאחרונה הקדיש זמן לעצמו. איזו מתנה כדאי לתת לגבר כזה?

מתנות לגבר

מטלות, סידורים ואינספור רשימות לביצוע הם חלק בלתי נפרד מאורח החיים של רבים מאיתנו. אלא שגם אנשים כאלה, ולמעשה במיוחד הם, זקוקים גם לרגע של מנוחה. אם את מחפשת מתנות לגבר

שלא מקדיש זמן לעצמו, הגעת למקום הנכון. מדובר לא רק בפינוק נחמד אלא במתנה שהיא חובה לכל דבר, ושיכולה לספק מנוחה וטעינת מצברים שכל כך נדרשת. אספנו כמה רעיונות למתנות ששווה לשקול.

חוויית ספא

אז נכון, אין ספק שגברים לא ממהרים לגשת את עולמות הטיפוח העצמי, אבל כולנו יודעות היטב מה הן מפסידות בדרך. שובר ליום ספא יכול להיות פתרון מעולה, אבל אם את מנחשת שהוא לא ימהר להגיע, או שאין לו את הזמן הנדרש כדי להגיע במיוחד, תוכלי להביא את הספא אליו הביתה עם ערכה מבית ללין. באתר ובסניפי הרשת מחכים לך מבחר מוצרים איכותיים שכל גבר ישמח להשתמש בהם. כולל קרם ידיים, תחליב לאחר גילוח, קרם גוף, בושם, שמפו ועוד. הכול בניחוחות ללין האהובים שמותאמים במיוחד לגברים.

שובר לחוויה קולינרית

ארוחה טובה היא תמיד פתרון מנצח שמרומם את מצב הרוח שלנו. תוכלי לבחור בין שובר לארוחה במסעדה, עבור מי שרוצה ליהנות מערב רגוע ומלא בטעמים, לבין שובר לסדנת בישול עבור חובבי ההרפתקאות שרוצים לבשל בעצמם. כל אחד מהכיוונים יעניק לנמען את השקט הדרוש לו.

סוף שבוע בטבע

אנחנו ננחש שגם אם הגבר שאת מדברת עליו מזמין מקום לבית מלון, מדובר במקום שממוקם בסביבה עירונית, בלב העניינים והרעש. אלא שכדי לנוח ולהירגע, דרושה לפעמים הפסקה מחוץ לעיר. זה יכול להיות סוף שבוע של קמפינג, לינה בבקתה במושב או כל רעיון אחר שעוזר להתנתק מהמסכים ולהתרחק מהסמארטפון. בשנים האחרונות הגיעו לישראל גם שלל חוויות "גלמפינג", שכוללות קמפינג בגרסה משודרגת למי שרוצה ליהנות מכל העולמות במקביל.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *