סוגים שונים של בתי מלון בארץ | כדי לדעת

מי מאיתנו לא אוהב לצאת לחופשות? כיום, כל מדינה שמכבדת את עצמה, פותחת את שעריה לתיירות פנים וחוץ, ומנסה לגרום לתיירים המגיעים לביקור להנות ולאהוב כל רגע

גם בישראל ניתן לראות את ענף התיירות בצמיחה, וכי לאחרונה כמעט ואין מקום בארץ בו לא תוכלו למצוא מקום להתאכסן בו ללילה. אין ספק כי ישראלים אוהבים לצאת לחופשות, בין אם בארץ או בחו"ל, וכמובן אוהבים להתאכסן בבית מלון מפנק אשר יענה על כל הצרכים שלהם. מבחר בתי מלון בארץ הינו מבחר עצום, ובעל מספר קטגוריות שונות של סוגי מלונות. על כן, לפני היציאה לחופשה הבאה שלכם, מומלץ להכיר את כל סוגי בתי המלון בארץ הקיימים, על מנת למצוא את החופשה האולטימטיבית בשבילכם.

אם כן, קיימים אינספור סוגים שונים של בתי מלון בארץ. החל ממלונות פאר יוקרתיים, ועד אכסניות נוער זולות. כל מה שעליכם לעשות, הוא להכין רשימה של המאפיינים החשובים שלכם בבית המלון בו תרצו ללון, ולהתחיל בחיפושים על ידי צמצומי האופציות המוצעות לכם. תוכלו לעשות זאת באמצעות אתרי האינטרנט השונים ומנועי החיפוש והשוואת המחירים.

אז רגע לפני שאתם רוכשים את החופשה הבאה שלכם, מומלץ להעיף מבט ברשימה המפורטת מטה

מלונות פאר – סוג זה של מלונות מתאפיין קודם כל בעיצוב המתקדם והמודרני שלו. כל המלון מעניק נופך יוקרתי, הכולל בתוכו חוויית אירוח העומדת בסטנדרטים בינלאומיים. מלונות יוקרה מציעים לרוב בילויים ואטרקציות פנאי ונופש יוקרתיות ואקסקלוסיביות. המלונות נבנו לרוב על ידי מעצבים ואדריכלים מובילים בתחומם ותוכננו לפנות לקהל מסוים של אנשים המחפשים את הרגשת היוקרה והמלכות, בעלת הפינוק האינסופי. למקרה שתהיתם, תוכלו למצוא בתי מלון בארץ העונים לסטנדרטים של מלון יוקרה.

מנוחה בחדר פאר בשביל הנשמה

מלונות נופש – לרוב יהיו ממוקמים בערי נופש ובילוי, כמו למשל העיר אילת, ים המלח ועוד. מלונות נופש מיועדים לאנשים אשר מחפשים חופשה במלוא מובן המילה. כלומר, בטן גב, בריכה, ים, שמש, אוכל טוב, מסעדות, וחיי לילה. קיימים מספר בתי מלון בארץ בסגנון זה, היכולים להגיע כקונספט של מלונות הכל כלול. מלונות אלה מומלצים במיוחד למשפחות אך לא רק. במלונות הכל כלול, תוכלו לשלם בכניסה למלון תשלום על כל ימי הלינה שלכם, ובנוסף תקבלו צמיד, אשר מהווה כאות הזדהות לכך שאתם אורחי המלון. באמצעות הצמיד הזה, תוכלו להנות ממתקני המלון באופן חופשי ללא תשלום נוסף, תקבלו שלוש ארוחות ביום בחדר האוכל, תוכלו להנות מנשנושים ושתייה ליד הבריכה ובגדול – להנות מבלי להתחשבן על כל שקל.

מלונות עיר – מלונות אלה לרוב יימצאו במרכז ערים גדולות מרכזיות, כמו למשל תל אביב או ירושלים. מיקום המלונות הללו יהווה כמיקום מרכזי בלב אותה עיר, וזהו למעשה היתרון הגדול של סוגי מלונות אלה. המלון יהיה מעוצב בסגנון עירוני, בגודל ממוצע, ויהיה בקרבת תחבורה ציבורית. לינה במלונות אלה מתאימה לאנשים אשר מגיעים לביקור באותה עיר למספר מועט של ימים, לאנשי עסקים, או למשפחה שבאה מרחוק ורוצה לחקור את מה שיש לעיר הגדולה להציע. כמו בכל שאר בתי מלון בארץ, גם במלונות עיר תוכלו להנות ממתקני המלון הנמצאים בכל מלון סטנדרטי, כמו בריכה, ספא, חדר כושר ועוד.

מלונות בוטיק – מלונות בוטיק, הם למעשה גרסה נוספת של מלונות עיר. מלונות בוטיק נחשבים כבתי מלון קטנים במיוחד, נמצאים במיקום מרכזי, ומהווים את המינימום של השירותים שצריך. אך עם זאת, הטוויסט הגדול שלהם הוא בעיצוב הייחודי שלא ניתן לפספס אותו. במלונות אלה יש דגש עז על עיצוב וייחודיות, ולרוב מדובר בבניינים שישמשו לצרכים אחרים בעבר ועברו שיפוץ. לינה במלונות בוטיק היא למעשה חוויה שלא רבים זוכים אליה, כיוון שנחשבת אקסקלוסיבית.

בארץ רשתות שונות המפעילות מלונות איכותיים בהם תוכלו למלא את רצונכם כמו מלון קיסר, פתאל, הילטון וכו'

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *