איך לבחור שירות משלוחים לחנויות מוצרי מזון?

אם יש לכם חנות און ליין למוצרי מזון, כמו מוצרי אפייה או אפילו מוצרי מכולת בסיסיים, עליכם לבחור חברת שירות משלוחים אשר תוכל לספק לכם שירותים איכותיים ולבצע את המשלוחים באופן מהיר. כאשר מדובר במוצרי מזון, אשר הם מוצרים רגישים ולא תרצו שיהיו בתוך תא מטען של רכב במשך שעות רבות עד שיגיעו אל הנמען, חשוב מאוד לבחור שירות משלוחים אשר מבצע משלוחים לחנויות מהסוג שלכם ויכול לבצע משלוח המתאים לצרכים שלכם ללא כל בעיה.

משלוח מהיום להיום

אחד הנתונים החשובים שיש לשים לב אליהם כאשר בוחרים חברת שירות משלוחים הינו זמן המשלוח. אם יש לכם עסק המספק מוצרים רגישים יחסית, כמו מוצרי מזון, חשוב מאוד לבחור שירות משלוחים אשר מסוגל לבצע משלוח מהיום להיום ובתוך זמן קצר יחסית לספק את המשלוח לנמענים. שימו לב כאשר אתם בוחרים חברה כי היא מתחייבת בכתב לספק את ההזמנה באותו היום. כך גם תוכלו לעמוד בהתחייבויות כלפי הלקוחות שלכם, וגם להיות בטוחים כי המוצרים יגיעו תקינים וטובים אל הלקוח.

משלוח בקירור

במידה ואתם שולחים מוצרי מזון אשר מצריכים קירור חשוב מאוד לבחור שירות משלוחים אשר יכול לבצע משלוח בקירור בעזרת רכבים מיוחדים. כיום ישנם רכבי משלוחים אשר כוללים יחידת קירור אחורית בה ניתן לשלוח גם מוצרי מזון רגישים ללא כל בעיה. משלוחים בצורה הזו אמנם יקרים יותר, אך הם מאפשרים לכם לשלוח מוצרים קפואים או מוצרים הדורשים קירור ללא כל חשש, ולכן הרבה משתמשים בהם. יחד עם זאת, אם יש לכם הזמנות בודדות מהחנות למשלוחים בצורה הזו, בנו תכנית תשלומים בה הלקוח ישא בהוצאות המשלוח וכך תוכלו להזמין שירות משלוחים  שכזה ללא כל בעיה.

נסיעה ישירה אל הלקוח

במשלוחים של חבילות רגילות ברוב המקרים אוספים חבילות רבות לאותו האזור, או במסלול הנסיעה, וכך רכב המשלוח עובר בין מקומות שונים עד שהמשלוח מגיע ליעדו. מה שיכול לקרות במצב כזה, במידה ולא מדובר במשלוח בקירור, הוא שהלקוח שיקבל את המשלוח אחרון יקבל מוצרים שאינם טובים. לכן חשוב לדאוג שהמשלוח יהיה ישיר.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *