כשקר בבית חם בלב -מזגני אלקטרה

אל מזגני אלקטרה התוודעתי כבר לפני שנים, כאשר עמדתי לרכוש את המזגן החדש שלי בדירתי החדשה אליה הייתי אמורה לעבור ממש רגע לפני חודשי הקיץ החמים ביותר. כמובן שלא היססתי לרגע והחלטתי להצטייד במזגני אלקטרה בביתי החדש, כיוון ששמעתי רבות על חברת המזגנים האמינה ביותר וחנות הרשת הותיקה היתה למזלי ולנוחיותי קרובה אל ביתי. וכך קרה, שניגשתי לחנות מזגני אלקטרה ועמדתי שם חסרת ידע, אבודה ומבולבלת מול מאות מזגנים מבלי היכולת להחליט איזה מזגן כדאי לי לרכוש לביתי החדש.

 

למזלי הרב, הבחירה במזגני אלקטרה, היתה בדיעבד הבחירה הנכונה ולא רק בגלל אמינות ואיכות המזגן עצמו, גם בגלל השירות והתמיכה שקיבלתי באותו הרגע בו אני עומדת מול כל כך הרבה סוגים ודגמים של מזגנים, כאשר ברשותי נמצאים כלים מועטים ביותר להתמודד עם יכולות הבחירה בתחום טכנלוגי שכלל לא קשור אלי בשום צורה. הכלי הכמעט יחיד שהיה ברשותי הוא מכשיר הטלפון בו יכולתי להתקשר לחברים ובני משפחה לבקש המלצות. אך עוד לפני שעיתי את זה ברב יאושי ובילבולי, ניגש אלי סוכן המכירות של מזגני אלקטרה, כשהילה לבנה ומנצנצת מעל ראשו והוא הפך להיות המלאך המקרר שלי בימי הקיץ החמים.

 

נציג המכירות של מזגני אלקטרה הזמין אותי להכנז לחנות ולהתיישב בפינה הטובה ביותר של החנות, בפינה בה המזגן הוא מורגש ביותר, האויר הקר ביום החם הזה רק העלה לי את המוטיבצייה לצאת בעוד מספר דקות עם מזגן בחיקי, וכך בעודו מגיש לי מים צוננים וקרירים, הסביר לי בפשטות וכנות את ההבדלים בין הדגמים השונים, שאל את כל השאלות הנכונות בכדי להבין מה הם הצרכים שלי בבית כשמדובר בקירור הבית וכך אחרי דקות לא ארוכות מדי ובהחלט ממוזגות ונעימות כבר בנה לי פרופיל אישי למזגן הביתי החדש שלי.

 

כאשר אני אוחזת בידי שני דגמים נבחרים לאחר ניתוח מעמיק של כל צרכיי, החלטתי לבחור ביניהם פשוט בעזרת המחיר. אחרי הכל, מחיר מזגן, גם כאשר מדובר במזגני אלקטרה היוקרתיים, יורגש מאוד בחשבון הבנק שלי. כמה מזל שמזגני אלקטרה החליטו לצאת במבצע ממש באותו היום על אחד הדגמים הנבחרים שלי. קניה יותר מוצלחת מזו לא היתה לי מעולם.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *