אחוזה רעננה – לחיות בסביבה איכותית

תושבי אחוזה רעננה, שידוע מאז ומתמיד כנהנים מאיכות חיים גבוהה ומגורים בסביבה פורחת ואיכותית ומהמובילות באיכות החיים בארץ, אחוזה רעננה נהנית כיום גם ממכוני כושר חדישים של רשת גרייט שייפ ולכן רק ניתן יהיה מעתה בשכונת אחוזה רעננה, לשמור יותר על הפעילות הגופנית הנמרצת ועל האווירה של בריאות וחיים ברמה גבוהה יותר.

אחוזה רעננה מוכרת מזה זמן רב כשכונת מגורים קטנה יחסית, אך עם איכויות רבות גבוהות עם יוקרה ומוניטין רבים. אחוזה רעננה ממוקמת במקום מרכזי ביותר בארץ, קרוב לכל הכבישים הראשיים למרכזי תחנות הרכבת והאוטובוסים, אחוזה רעננה היא עיר מרכזית ומובילה הנמצאת לצד העיר תל אביב, ובה מרכזי בילוי ותרבות מובילים, במקום מרכזי קניות ומתחמים שופעים עם מגוון רחב של בתי קפה, במסעדות מסוגים שונים ובברים רבים המציעים לתושבים שעות בילוי רבות מהנות הן  במהלך כל היום והן המתחמים מציעים חיי לילה תוססים ועשירים. אחוזה רעננה נהנית מאקלים מצוין, אוויר נקי הרחוק מאזוריי תעשיה מזהמים בסביבה שהיא מטופחת ועשירה עם שטחים הטובלים בירוק, בפארקים, מדשאות רבים ומרהיבים, גם הטבע היפה והמושך את העין בולט ומאפיין את אחוזה רעננה.

כל יתרון שרק תוכלו לציין אפשר יהיה לייחס לשכונת אחוזה רעננה המוכרת כאחת השכונות האיכותיות בארץ. גם מבחינה תרבותית וחינוכית אחוזה רעננה מובילה בכל פרמטר הן במצב הסוציו אקונומי של החברה במקום ושל תושביה, והן ברמה הגבוהה של מערכת החינוך ואחוז המסיימים הגבוה בשיעורי הבגרות של התלמידים במקום עם האחוז הגבוה של אקדמאים בקרב התושבים. חיי התרבות העשירים של אחוזה רעננה כוללים גם מגוון גדול של פעילויות תרבות, הצגות, סרטים או חוגים במתנ"סים השונים ובמוסדות התרבות הפזורים בעיר, וכעת שכונת אחוזה רעננה נהנית מבריאות גבוהה יותר ומאיכות חיים רבה יותר בזכות רשת גרייט שייפ לשמירה על הכושר הגופני, על פעילות גופנית סדירה ועל בריאות טובה יותר. רשת גרייט שייפ גאה להיות נוכחת בשכונה איכותית ולהעניק את שירותיה לתושבי העיר שמאז ומתמיד בחרו בטוב ביותר ובאיכויות הגבוהות ביותר.

 

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *