כרטיס אשראי | כרטיסי אשראי | כרטיסים שחורים- כרטיס אשראי שחור

כרטיס אשראי שחור

כרטיסי האשראי הקיימים הם הדרך של האדם בכדי לבצע רכישות של פריטים שונים ולבצע עסקאות שונות.

כרטיסי אשראי הם כרטיסים המאפשרים לאדם להנות מרכישות שונות באופן מהיר קל ופשוט.

בכדי לבצע את הרכישות השונות עם הכרטיסי אשראי אזי כל אשר צריך לעשות זה רק לגהץ את הכרטיס במכונות הסליקה והרכישה מתבצעת בין רגע.

קיימים סוגים שונים של כרטיסי אשראי ולכל אשראי ישנם הטבות הייחודיות במיוחד עבורו.

אלו שהם בעלי הון עצמי רב יכולים לאחזו בכרטיס אשראי שחור.

בתחילת שנות ה-90 צברו כרטיסי האשראי תאוצה רבה בישראל, והחל מאז גם ישראלים התחילו להחזיק בכרטיסי אשראי הנחשבים בינלאומיים.

באותם ימים מי שהיה אוחז בכרטיס הזהב של מסטרקארד היה נחשב לאדם בעל הון רב.

בהמשך הזמן כבר קיבלו כולם את כרטיס הזהב ובתחילת שנות ה-21 החלו אף לשווק את כרטיסי הפלטיניום לכל סטונדנט, באמצעות כרטיס זה יכלו התלמידים לאפשר לעצמם ללמוד תוך ידיעה שיש להם כרטיס שבאמצעותו הם יכולים לממן את לימודיהם.

בתחילה היה כרטיס הפלטינום נחשב לכרטיס יוקרתי, ובשנת 2009 שיווקה לאומי קארד את כרטיס הפלטינום לכל סטודנט.

כרטיס אשראי שחור זהו כרטיס אשר נחשב ליוקרתי ומפיק הטבות רבות.

אלו אשר רוצים לאחוז בכרטיס אשראי שחור צריכים להיות בעלי הון עצמי רב של כמליון ש"ח לפחות, כרטיס זה נועד רק עבור אלו שיש להם כספים.

מדובר בכרטיס אשראי אשר מספק מענה מדויק ונכון לבעלי אותו הון, על ידי כרטיס זה ניתן לבצע רכישות שונות של פריטים ושל עסקאות בסכומים גבוהים מאד אשר אינם ניתנים לאלו המחזיקים בכרטיס אשראי רגיל.

תמיד ישנם אנשים אשר ימשיכו לרכוש מוצרים באמצעות כסף מזומן אך לא תמיד זה נוח משום שקיימים בהם שבהם האדם אינו מושך כסף מזומן ואין לו אין לשלם באותו רגע נתון ועל כן הכרטיס אשראי מהווה לו שימוש נוח ביותר וניתן באותו רגע לרכוש את המוצר.

כמו כן כאשר רוצים לסגור עסקאות גדולות אזי זה לא נוח לבצע אותם באמצעות כסף מזומן רב ועל כן הדרך הנוחה בכדי לבצע אותם היא באמצעות כרטיס אשראי או צ'קים גם כאשר מחזיקים בכרטיס אשראי שחור.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *