משלוחים בינלאומיים – הפוך העסק שלך לבינלאומי

במדינת ישראל קיימים לא מעט עסקים קטנים ובינוניים שמוכרים סחורות בעזרת חברות משלוח. מעבר לחנויות קטנות, קמות גם מדי שנה חנויות מקוונות, שמוכרות פריטים רק באופן מקוון ולא מחזיקות חנות כלל. עסקים כאלה עובדים עם חברות משלוח אמינות וטובות בכדי להבטיח שגם חוויית הקניה ללא חנות היא חוויה טובה ושירותית. עסק כזה חוסך המון על המבנה, אך על חברת משלוח הוא יבחר את הטובה ביותר בכדי להגדיל את רווחיו. אך אמצעי חשוב, אולי בין הכי חשובים, להגדלת רווחים של עסקים בארץ הוא משלוחים בינלאומיים.

סחורות שנשלחות מהארץ לשאר העולם ומשאר העולם לארץ, זה כבר מזמן לא רק לעסקים סיטונאיים ולחברות גדולות. היום משלוחים בכל העולם קיימים כמעט בכל מדינה בכדור הארץ. מספיק ביקור קצר בסניף הדואר הקרוב לביתך כדי להבין כמה חבילות מגיעות ממעבר לים לאנשים פרטיים שהזמינו פריט בודד מאיזו מדינה במזרח. הקניות האינטרנטיות הביאו אותנו להשתמש בשירותי משלוחים בינלאומיים באופן פרטי ולכן, אין סיבה שהעסק שלכם לא ישתמש בזה גם.

כאשר עסק פותח את החנות שלו, גם אם היא מקוונת, הוא מכוון לאיזה קהל יעד הוא ירצה למכור. אך אם המוצרים ייחודיים, יכול להיות שלא רק בישראל יהיה להם ביקוש. האם לא חבל להפסיד לקוחות ממעבר לים? משלוחים בינלאומיים מאפשרים התקשרות עם ספקים מחו"ל וגם עם לקוחות פרטיים בחו"ל. האופציה של מכירת המוצרים לכל המבקש ללא הגבלה גאוגרפית, מגדילה את היקף השירות של העסק, ממקסמת את רווח העסק ומעצימה אותו אל מול שאר העסקים. ניתן גם לראות שאנשי עסקים מנוסים עושים שימוש חכם במשלוחים בינלאומיים כאשר הם מייבאים מוצרים מארץ רחוקה ואז מייצאים אותה מישראל במחיר גבוה יותר.

כאמור, משלוחים בינלאומיים יכול להגדיל את הכנסות העסק. שירות של משלוחים בינלאומיים הוא לא יקר כמו פעם ונגיש לכל אחד. יש מדינות שעלות השילוח תהיה גבוהה יותר מאשר האחרות והעסק יפעל בהתאם כמו למשל גבייה נוספת על המוצר ללקוחות ממדינות שעלות המשלוח אליהם גבוהה יותר. ככה, גם העסק אינו מפסיד כסף וגם אינו מפסיד לקוחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *