נושאי משרה | ביטוח אחריות מקצועית | ביטוח דירקטורים- ביטוח נושאי משרה

ביטוח נושאי משרה

ביטוח נושאי משרה זהו ביטוח אשר מורכב מפוליסות שונות של דירקטורים ונושאי משרה.

נושאי משרה הם כלל העובדים בחברה או באירגון זה או אחר ואשר נימנים עם הצוות הניהולי הגבוה העומד בראש החברה. נושאי המשרה הם מנהלים  , משנים למנהל הכללי של החברה, דירקטוריונים ועוד.

נושאי משרה עלולים להיות חשופים פעמים רבות לתביעות שונות המתקיימות מולם, אותם תביעות יכולות להתנהל על ידי לקוחות אשר משתמשים בשרותיה של החברה אשר מספקת להם שירות.

ישנם תביעות אשר יכולות להתרחש כתוצאה מסיבות שונות, ישנם תביעות היכולות לנבוע כתוצאה מפיטורין ועד לתביעות אשר יכולות להתבצע כתוצאה מאפליית עובדים או הפרה של יחסים בין מנהל לעובד, אכן יכולות להיות סיבות שונות אשר בעקבותיהם יכולות להתקיים התביעות.

ביטוח נושאי משרה הוא ביטוח אשר מעניק הגנה וכיסוי נגד אותם תביעות.

 

למעשה כל ביטוח אחריות דירקטורים ונושאי משרה בחברה הוא נושא בעל חשיבות, ביטוח פוליסת נושאי משרה הוא ביטוח אשר התאמתו היא עבור כל מי שמכהן כנושא משרה, אלו אשר רוכשים ביטוח זה יכולים על ידי כך להמשיך להתנהל בעבודתם באופן שוטף תחת ידיעה שקיים מאחוריהם גוף המעניק להם ביטוח וכיסוי גם במקרים של נזק.

יש חשיבות רבה לנושאי המשרה להבין את המרכיבים של פוליסת נושאי משרה שנערכה עבורם על ידי חברת הביטוח וזאת כדי להיות מעורים בהגנה אותה מספקת פוליסה זאת ולעבוד באופן בטוח ורגוע כאשר הידיעה שפוליסת ביטוח נושאי משרה טובה הונפקה עבורם והם יכולים לעשות את עבודתם נאמנה מבלי חשש.

כמובן שפוליסת נושאי משרה עלולה להשתנות וצריכה להיות מעודכנת ותלויה בשינויים שעוברת החברה ובשל כך הסיכונים שעובר נושא המשרה שחתום על שרותים שמספקת לכלל לקוחותיה. חברת הביטוח גם צריכה להתאים בצורה מקצועית את גובה פוליסת נושאי משרה כך שביטוח נושאי משרה יהלום את נושא המשרה בכל התחומים.

בחלק מחברות הביטוח אין כיסוי נגד אותם תביעות המוגשות.

פוליסת נושאי משרה מעניקה את אותו כיסוי מלא עבור כל אלו העוסקים בנושאי משרה ועל ידי כך הם יכולים להמשיך לכהן בתפקידם כאשר היה עד כה.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *