פילאטיס מכשירים – פיתרון נהדר

המודעות לספורט ובריאות הפכה שגורה יותר ויותר בעולם שלנו. ככל שהעולם הופך יותר אינטרנטי ויותר מתוחכם, כך אנשים מבינים את החשיבות של פעילות גופנית ואת הצורך לדאוג לגוף ולתחזק אותו על מנת לחיות חיים מלאים ועשירים יותר. יש כל מיני דוקטרינות לגבי מה הספורט המומלץ ביותר ומתי עיסוק בספורט מסוים עלול ליצור יותר נזק מאשר תועלת. עם זאת, כאשר מדובר בפילאטיס מכשירים אין כל ספק שמדובר בתחום ספורטיבי אשר מצוין לבריאות ואין איתו כל סכנה. בעוד ריצות ארכות, רכיבת אופניים ואפילו אימוני קרוספיט עלולים להיות בעייתיים ומסוכנים מבחינת העומס שהם יוצרים על המתאמנים, דווקא פילאטיס מכשירים יוצר אפקט תרפויטי לגוף ומטפל בשרירים הכואבים והתפוסים. בעוד סוגי ספורט אחרים יוצרים הרבה עומס אשר יכול להביא לפציעות, פילאטיס מכשירים עובד באופן הרבה יותר ממוקד ויעיל ומונע פציעות וקרעים שונים בשריר.

פילאטיס מכשירים לעיתים הוא תחום יקר יותר משום שהאמצעים הנדרשים על מנת לקיים שיעור עם מכשירים מאוד יקרים וצריך מדריך או מדריכת פילאטיס מוסמכים על מנת להעביר את השיעור. בנוסף, על מנת לקיים שיעור פילאטיס מכשירים צריך מקום מתאים ואחזקת סטודיו היא יקרה מאוד מבחינת שכר דירה, עלות חשמל, מים וארנונה. אין ספק שמדובר בפרוצדורה לא פשוטה מבחינת עלויות חודשיות אבל עם איכות לא מתווכחים. כל מי שמתחיל להתאמן בפילאטיס מכשירים מרגיש מיד את השינוי בגוף ובנפש. היתרונות של פילאטיס מכשירים הם ברורים ומובהקים. מדובר בתחום ספורטיבי אשר מטיב את הגוף באופן שלא פוגע בו ולא יוצר סיכונים מיותרים.

להיות מדריך פילאטיס מכשירים זו עבודה מאוד מספקת ומורכבת. מדובר בתחום אשר עובד עם אנשים ומי שעובד בכך צריך לרצות להיות במקום אחראי ומפוקס של לראות כל הזמן מה המתאמן עושה ולתקן אותו בהתאם. חשוב מאוד להיות מסוגל לבצע חלוקת קשב בין מספר מתאמנים משום שכל עוד לא מדובר על שיעור אישי- פרטי, יש לסנכרן את הקשב בין מספר מתאמנים. האחריות היא מרובה ולכן חשוב מאוד להיות עם תשומת לב למה כל אחד מהם עושה.

You may also like...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *